Jak rozumějí různé generace finančním produktům?

0
267

Věděli jste, že všechny obyvatele můžeme rozdělit celkem do tří generací? V oblasti finančních produktů přitom každá z nich uvažuje zcela odlišně. Ke které z nich patříte vy?

It's_all_about_love

Starší se brání technologiím

Začněme nejprve starší generací. Ta většinou vyžaduje osobní kontakt a brání se novým či inovativním věcem. Uvěří slovům a nemá potřebu si dané informace jakkoliv ověřovat. Většinou ale myslí dopředu na stáří a s tím související výpočet důchodu. Jedná se o lidi narozené mezi lety 1965 až 1980. Jsou to děti členů Velké generace, Ztracené generace i takzvané Baby boom generace.

Mladší je naopak vyžadují

Nejnovější generace na rozdíl od té předchozí zkoumá všechny informace, které dostane, více do hloubky. Není pro ni problém najít si alternativu, zjistit si o daném produktu více a tak dále. Za nejpohodlnější cestu k uzavření volí internetové prostředí. Právě to jim umožňuje najít si produkty šité na míru a porovnávat.

Jedná se o generaci, která se za žádných okolností nebude ničemu přizpůsobovat. Buď se finanční instituce přizpůsobí jim nebo právě přišli o dalšího klienta. O této skupině se rovněž dá říct, že nerada na věci dlouho čeká a chce mít vše rychle vyřízeno. Nejlépe po pár kliknutí. Jedná se o lidi narozené přibližně v letech 1995 až 2000.

Poslední skupinou je taková zlatá střední cesta. Zde zařadíme osoby narozené mezi lety 1980 až 1995. Stejně jako nejmladší generace si výborně rozumí s technologiemi a finanční instituce se proto snaží těmto dvěma skupinám přizpůsobovat.

Každá z generací disponuje odlišnou „finanční inteligencí“. Starší generace tak obvykle má problém si daný produkt propočítat. Pokud se instituce přizpůsobí na úkor mladším generacím, bude z toho tato starší těžit. Produkt bude levnější a oni přitom nemuseli vůbec nic udělat.

Zjistěte možnosti investování a buďte ve stáří zaopatřeni. Zjistěte více o projektu Renta pro život.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here