Dolce&Gabbana: Víme, po čem ženy touží

0
816
Dva mladí návrháři, jež čerpali inspiraci od mladých lidí a pro ně také vytvářeli. Dva designéři, které zbožňuje celý Hollywood a jež byli zvoleni vůdci celého módního světa. Už víte, o kom je řeč? Jejich jména svědčí o všem. Domenico Dolce a Stefano Gabbana. Kdo nenosí Dolce & Gabbana, jako by nežil.
Jak to vlastně všechno začalo? Domenico a Stefano se seznámili v roce 1982 v jedné milánské návrhářské kanceláři. Již na první pohled bylo patrné, že si tito dva budoucí módní mágové padli do oka a že o sobě ještě určitě dají vědět. Po večerech se scházeli a diskutovali nad jejich budoucností. Jejich vize byla jasná. Společná značka, jež by sjednotila jejich společné plány. Byli naprosto stejní. Stejný vkus, horká italská krev proudící v jejich žilách, precizní nápady a hlavně, stejná myšlenka a rozhodnutí otevřít si své vlastní návrhářské studio, předávat módy chtivým lidem své umění a tvořit.
Prvních pár let jejich tvorby nebylo jednoduchých. Strávili je tvořením elastických materiálů a komplikovaných kombinací knoflíků a kravat, avšak bylo to během výletu do Sicílie v roce 1987, kde se objevila prozřetelnost a ukázala jim správnou cestu. Objevila se ve formě krásné sicilské ženy, nahé pouze s černých šátkem pózující na fotografii významného palermského časopisu Piazza Politeama. Pomohla jim vytvořit jasnou vizi, kterou chtěli zobrazit – soudobě znázorňující syrovou smyslnost, vášeň, sílu a důstojnost. Pomohla jim najít tu správnou cestu k vrcholu. Postupem času získávali větší a větší oblibu a přitom stále pilně pracovali na vývoji stylu, který byl soudobě smyslný a prostý. V roce 1985 byli vybráni, aby představili svou práci na Milánském módním týdnu v kategorii „Nový talent“. Tisk stejně jako nákupčí chválili splynutí nevázaného romantismu a mužských křivek.
To nejzajímavější na vzestupu značky Dolce&Gabbana bylo to, že největší vzestup se udál v období recese, kdy ctižádostiví návrháři padali jako mouchy a největší italští giganti – Armani, Versace a Ferre – byli již zavedeni. Se středozemní ženou jako svým sjednocujícím tématem vytvořili kolekci pro jaro/léto S88, která zdůrazňovala smyslnou ženskost, upustila od silných obleků a lačně se naklonila ke smyslně, pozemskému oblečení. Brzy se osobnosti jako Julia Roberts, Uma Thurman, Madonna, Nicole Kidman či Demi Moor začaly scházet před jejich dveřmi.Během další dekády pokračovali Dolce & Gabbana v expanzi své značky, v roce 1990 zahájili pánskou kolekci, následoval dámský parfém, mladá a dravá řada Dolce&Gabbana, koupelová kolekce, domácí kolekce a celá řada skvostných doplňků od kabelek, přes pásky a dokonce i design mobilního telefonu Motorola V3iRazr.

Inspirující a motivující obrazy a plakáty od Dreamlife…

Ale jaká je podle Domenica a Stefana pravá žena? Jaké jste podle D&G Vy? Kosmopolitní žena nikdy nesmí zapomenout na své kořeny a na svůj původ. Abyste si mohly obléknout průhlednou blůzu, musíte se líbit především samy sobě. Ať už je to láska k drahým kamenům, luxusním šperkům nebo ke svému muži, je to pořád jenom čistá láska, která Vás dělá takovou jaká jste. Úspěšnou, moderní a krásnou ženou.
Dolce&Gabbana je prostě sen. Nádherný, módní sen. Přepychová značka, jež se stále vyvíjí, ale nikdy nedojde k radikálním změnám, jež by změnili její nezaměnitelné kouzlo. Je neomylná, nadčasová, zastupuje nekonvenční přepych, jež se ani po několika sezónách neokouká. Je to značka, jejíž úspěch a pokrok se odráží v duších dvou nesmírně talentovaných můžu. Můžu, kterým se stala móda životem a osudem.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here