Rozhovory s milionáři: Cesta k úspěchu

0
460

Jeden z nich v rozhlasové stanici každý týden vysílal hodinové rozhovory s nejúspěšnějšími lidmi země. S lidmi různého stáří, odlišných ras i vyznání, s lidmi, kterým se podařilo dokázat neobyčejné věci. Druhý kamarád z Kalifornie byl pravidelným posluchačem těchto relací. Oba dva, spolu s miliony dalších posluchačů, se tak mohli zaposlouchat do rozhovorů s úspěšnými milionáři a získat tak nejrůznější strategie úspěchu, které hosté prozradili. Dnes se oba tito muži řadí mezi nejbohatší muže Spojených států…

Když se Rozhovory s milionáři začaly v Americe vysílat, brzy se z pořadu stal doslova hit číslo jedna. Lidé z různých koutů světa se lehce napojovali na myšlenky slavných motivátorů Jima Rohna, Marka V. Hansona, Jacka Canfielda, Roberta Allena a mnoha dalších ispirativních lidí. Moderátor Mike Litman šel neomylně přímo k jádru věci a za svěřených 57 minut, po něž rozhovor vedl, dokázal milionáře dokonale vyzpovídat. S nadšením se ptal na jejich životní styl, na chápání světa, na jejich luxusní život a kladl další a další zvídavé otázky. V první řadě ale dokázal zjistit, KDE leží a v čem spočívá ona strategie milionářů. Objevil ji poměrně snadno – přímo v myšlenkách. V myšlenkách, které jsou silnější než strach!

Pro obrovský úspěch rozhlasového pořadu Mike Litman a jeho kalifornský kamarád Jason Oman ty nejpoutavější příběhy vydali knižně. Kniha má stejný název – Rozhovory s milionáři – a nyní si i lidé mimo dosah rádiového spojení s New Yorkem mohou vydat na cestu plnou dobrodružství, krušných začátků těchto dnešních miliardářů, období, kdy museli riskovat, věřit a hlavně konat. Tak například – věděli jste, že autoři bestselleru Slepičí polévka Jack Canfield a Victor Hanson museli za své dílo bojovat dlouhá léta a když se ho konečně podařilo vydat, nesvítaly mu příliš jasné obzory? Sami k tomu dodávají: „Když nám vyšla Slepičí polévka pro duši, chtěli jsme, aby se dostala na první místo žebříčku nejprodávanějších knih v New York Times. Všichni tvrdili, že je to nemožné. My si však představovali, že jsme cíle dosáhli. Viděli jsme svoje jména na prvním místě žebříčku. Dokonce jsme v žebříčku New York Times zabílili první místo a napsali tam Slepičí polévka pro duši. Každý jsme nad tím meditovali pět minut denně a naše podvědomí začalo přicházet s řešeními. Začali jsme prodávat tisíce a tisíce knih. Nakonce jsme se na to první místo dostali a kniha se zde udržela déle než rok.“

Tedy, co dodat? Snad jen slova těch, co knihu četli: Přečtěte si knihu a pozorujte, jak se váš život mění! Přesněji řečeno – jak se vaše myšlenky ohledně bohatství a životního poselství mění…

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here