…ve velmi homogenním prostředí vsadil na strategii výrazné diferenciace, inovativního myšlení a neortodoxního přístupu. Není tak divu, že to byl právě Hublot, který poprvé v historii hodinářství představil kombinaci tak výjimečného materiálu jako je zlato s dříve nepředstavitelnými gumovými prvky. Zakladatel Carlo Crocco se pustil cestou, která mohla mít jen dva konce – zatracení nebo úspěch. A v případě značky Hublot tato cesta vedla k úspěchu.
Nejmarkantnější úspěchy ale bezesporu značka zaznamenala v posledních letech, kdy se z Hublot stal celosvětově respektovaným a uznávaným hráčem a firma se výrazně rozrostla. Nyní firma představuje nového ambasadora značky, nikoho méně slavného než samotného boha i bohéma fotbalových trávníků, argentinského dirigenta národního mužstva Diega Maradonu. A s ním i speciální kolekci hodinek, viz závěr článku. Ptáte se proč Maradona? Nejenže byl dlouholetým fanouškem značky a mohli jste jej často spatřit s hodinkami Hublot na každém zápěstí, ale důvody spojení skvěle potvrzuje i prohlášení značky: „Hublot i Maradona jsou opravdovými ikonami na svých ‚hřištích‘. Oba jsou vedeni vášní a úspěchem.“ Fotbalové prostředí není pro Hublot novinkou, už v roce 2008 dodávala značka hodinky všem rozhodčím a byla partnerem oficiální časomíry. Svůj čas má přesný díky Hublotu i celý tým Manchester United. Nicméně sport není jedinou aktivitou, kde vlaje vlajka Hublot vysoko.
Zakladatel Carlo Crocco měl vždy blízko k charitativním a nadačním aktivitám a jeho pocit odpovědnosti reflektuje i značka Hublot. V únoru pro další takový účel spojili svá jména Hublot se slavnými Depeche Mode a uspořádali speciální aukci 12 exkluzivních hodinek Hublot Big Bang. Každý z číselníku hodinek obsahoval motiv jednoho z alb Depeche Mode. Součástí jednotlivých balíčků byly také vinylová a digitální verze nového alba, zlatě orámované CD a podepsané fotografie. Vrcholem pak byl koncert v Londýně s VIP tombolou, hodinky Hublot byly opět hlavní cenou. Celá akce se stala díky fanouškům Hublot a Depeche Mode naprosto ohromující záležitostí. Lístky na charitativní koncert v londýnském Royal Albert Hall byly vyprodány během 40 minut a stejně i lístky do VIP tomboly, ředitel značky Hublot tak mohl instituci pro pomoc mladým lidem s rakovinou (Teenage Cancer Trust) předat šek na úžasných 600 tisíc dolarů.
Hodinky BIG BANG MARADONA
Hodinky mají v průměru 44.5 mm. Černé pouzdro je keramické. Antireflexní safírové sklíčko nabízí nerušený pohled na výrazný číselník – světlé indikátory v modré barvě Argentiny vynikají na černém číselníku. Na třech hodinách je umístěno Diegovo šťastné číslo 10 a na šesti hodinách je jeho modrý podpis. Chronograf hodinek s 45 minutovým čítačem je umístěn do automatického strojku hodinek. Edice je limitována 250 kusy.