Fascinace týdne: Agent Provocateur připravuje expanzi

0
771
Sychravý prosinec roku 1994 vytvořil mediální šílenství, na scénu vstoupila nová značka luxusního prádla s přímočarým názvem Agent Provocateur a sebrala místa na mediálním výsluní rezervované aférkám celebrit. Za vším stál pár Serena Rees a Joseph Corré, druhý jmenovaný je synem uznávané a světoznámé návrhářky Vivienne Westwood, jejich cílem bylo bořit hranice britské prudernosti a vyvolávat svým marketingem emoce pro mnoho dosud nepoznané. Mise splněna, mohli by si zakladatelé říci. Jejich reklamy jsou zdrojem vášní fanoušků i kritiků, pohybují se na hranici společenských pravidel, a přesto je nepřekračují, upoutávají pozornost a probouzí touhu.
V současné době má Agent Provocateur na 40 butiků po celém světě, díky spolupráci s hvězdami stříbrného plátna i modelingového světa se stal světoznámou a respektovanou značkou, která může směle konkurovat i tak věhlasnému prádlu jako je Victoria’s Secret. Historie a povědomí je sice na straně americké Victoria’s Secret, ale měřítka progrese, expanze rychlostí světla a atraktivita marketingu by byla jednoznačným vítězstvím Agent Provocateur. S přísunem nového kapitálu o celkové hodnotě 123 milionů dolarů pomýšlí Agent Provocateur na další výraznou expanzi a útok na celosvětovou slávu.
„Právě jsem otevřel butik v Bahrajnu, a nedávno také v Ženevě a španělském Puerto Barres,“ řekl v červenci zakladatel Corré a současně nastínil další rozvoj: „A brzy přijdou další nové butiky v Madridu, Petrohradě a také v Německu.“ Od tohoto prohlášení sice uplynulo teprve pár týdnů, ale Agent Provocateur již vyhlíží další významnou expanzi, Corré dodavá : „Plánujeme expanzi v USA, dva nové butiky, jeden otevřeme v Bostonu v říjnu a druhý v listopadu v Chicagu. Ale další přijdou velmi brzy, a to celosvětově.“
Reklamní kampaně značky jsou vždy napjatě očekávanou událostí, jejich zpracování, hvězdy a neuvěřitelná kreativita mnohdy stanovují nové trendy v reklamě, žádný odborník na marketing si nenechá jejich reklamy ujít, stejně jako žádný příznivce luxusního spodního prádla. Nové reklamy by měly spatřit světlo módního světa již září, bude se jednat o čtyřdílnou kampaň zaměřenou na odlišné nenápadně skryté motivy. Některé kampaně jsou legendami samy o sobě, například reklamní spot s Kylie Minogue, který naleznete mezi videi pod článkem, musel být pro svou vyzývavost zakázán v televizi, objevoval se tak pouze v kinech a na internetu se stal naprostým hitem. Dalším výrazným prvkem komunikace s fanoušky jsou tematické mikrostránky, užijte si dobrodružství s Agent Provocateur na této adrese a dejte pozor na instrukce: „Neslušné chování bude přísně trestáno. Pokud budete mít štěstí. Zábrany zanechte za dveřmi.“
Investorem značky Agent Provocateur se stala britská společnost 3i, světový lídr v oboru investování s aktivy o hodnotě 12,3 miliardy euro (necelých 300 miliard korun) a historií od roku 1945. Společnost se soustředí na rozvojový kapitál, infrastrukturu a skupování podniků.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here