Audi R8 Spyder: Příprava na léto hotova

0
384

Novou Audi R8 jsme si v magazínu přímo nepředstavovali, rovnou jsme se vrhli na vyletněnou verzi bez střechy s přídomkem Spyder. Co se oproti modelu s pevnou střechou změnilo a jak nové er-osmičce sluší plátěné střecha na to se hned podíváme.

Audi R8

Co se týče vzhledu se na Audi R8 Spyder změnila pouze zadní část mezi světly, která je nyní osazena černým panel a pravděpodobně bude sloužit k lepšímu odvodu vzduchu od motoru, jinak kromě plátěné střechy a stříbrného rámu čelního skla se nezměnilo vůbec nic. Proč taky, když je podle mého tento nový model naprosto perfektní.

Stahování střechy je možné provést do rychlosti 50km/h a trvá přesně 20 sekund. Úložný prostor pro střechu se nachází mezi kokpitem a motorem. Jelikož jsme si, jak jsem již zmiňoval, nepředstavili klasikou verzi coupé nové Audi R8, dovolte mi ji představit si ji nyní. Narozdíl od staré generace nám nový model zhubl o neuvěřitelný metrák přesněji je to 113 kilo. A to díky novému rámu Audi Space Frame, který má navíc o 40% větší torozní tuhost oproti předchozímu modelu. Celý rám pak váží jen neuvěřitelných 200 kg a kompletní váha auta je 1620 kg.

Za pilotem se pak nachází desetiválcový motor o objemu 5,2 l V10, který je odladěn na 540 nebo 610 koní. Dokáže tak z nuly na sto zrychlit za krásných 3,5 sekundy a její maximální rychlost je 320 km/h. O řazení se stará sedmistupňová dvouspojka.

Virtuální kokpit s 12,3 palců velkým displejem dodává interiéru velice futuristický design. Kokpit zobrazuje veškerá důležitá data, mohl být zbytek palubní desky velice minimalistický a jednoduchý.

Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8

Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here