Mozaiky Bisazza: Kvalita v každém centimetru

0
1278

Více než 50 let uplynulo od založení firmy, která se během půlstoletí zařadila mezi nejvýznamnější italské společnosti poskytující luxusní zboží. V prvních letech výroby unikátní skleněné mozaiky by však takový úspěch očekával jen málokdo. V 50. letech minulého století totiž o toto skleněné zboží nebyl takový zájem jako dnes a mozaika se kvůli své odolnosti vůči vnějším vlivům primárně používala hlavně pro exteriéry budov. Zakladatel společnosti Renato Bisazza ale vytušil skrytý potenciál svého zboží a ve výrobě zaníceně pokračoval i během krušných počátečních let. Navázal tak na dávnou benátskou tradici vyrábění skla a unikátní tradiční postupy oživil moderními technologiemi. Bisazza se zaměřil na dokonalost každého dílu a úspěch na sebe nenechal dlouho čekat.

Vnitřní krása každého dílku s rozměry již od jednoho čtverečního centimetru lákala architekty a mozaika se od dekorace venkovních stěn postupně přesunula do plaveckých bazénů, koupelen a kuchyní, odkud se začala rozšiřovat i do ostatních místností, jako jsou obývací pokoje, pracovny a kanceláře, čímž výčet možností zdaleka nekončí. Mezi nesčetné výhody skleněné mozaiky patří právě zmíněná odolnost, nenáročná údržba a originalita.

Mozaiky firmy Bisazza však nabízejí mnohem více. Všechny zdi, podlahy i stropy vašeho domu se díky jednotlivým čtverečkům z této italské dílny stanou uměleckým dílem. Bisazza v honbě za dokonalým designem spolupracuje s předními světovými návrháři, a přináší tak každoročně množství unikátních a originálních stylů. Složité květinové vzory nebo jednoduché geometrické tvary skvěle dokreslí vzhled vašeho domova či kanceláře stejně jako obzvláštnily milánské ředitelství firmy Microsoft nebo koupelnu popové hvězdy Cher.

Pro inspiraci či nevšední kulturní zážitek si můžete přijít do jednoho ze stylových Bisazza obchodů, z nichž nejbližší naleznete v německém Berlíně. Ostatní obchody leží ve světových módních metropolích jako jsou například Paříž, Řím, Miláno, New York, Los Angeles a od jara 2008 také Moskva. Nedávno otevřený obchod v Los Angeles navrhl architekt Carlo Dal Bianco, který také koordinuje styl a veškeré nové kolekce celé společnosti. Obchod je koncipován jako skupina obytných prostor, které mají ilustrovat, jak skleněná mozaika vypadá v jednotlivých místnostech.

Stejně různorodé jako jednotlivé styly mozaiky je i její cenové rozpětí. Zatímco za metr čtvereční obyčejné jednobarevné dlažby zaplatíte průměrně 100 dolarů (1 650 kč), na stejnou plochu ručně vyrobené mozaiky se zlatou fólií si připravte až 6 000 dolarů (100 000 Kč). Mozaiku si můžete objednat buď v některém kamenném obchodě, nebo u autorizovaných internetových dealerů.

V současné době společnost Bisazza vede zakladatelův nejstarší syn Piero, který s vydatnou pomocí nejmodernějších počítačových programů a světově proslulých návrhářů vytváří nové, svěží a neokoukané styly skleněné mozaiky, čímž neustále posouvá hranice svého oboru. Luxusní značka s kořeny v dávné italské tradici výroby skla zaručuje nejlepší kvalitu, jež spočívá v dokonalých čtvercových rozměrech a jedinečnosti každého designu. Proto je firma Bisazza odborníky považována za nejlepšího světového výrobce skleněné mozaiky.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here