Zatímco se média dohadují, co by mohl Michael Schumacher dělat po ukončení kariéry a osobnosti motoristického sportu se přou zda je možné, aby Michael už nikdy nezávodil, některé osobnosti či firmy se snaží ojedinělému sportovci vzdát čest originálními dárky a patřičně se i zviditelnit. Michael Schumacher byl posledních čtrnáct dní takzvaným „newsmakerem“, kam se člověk podívá, tam ho vidí. Všechna média mu věnovala patřičný čas a prostor, vynaložila velké peníze, aby mohla přinést něco exklusivního o konci jeho kariéry. A kde jsou média, tam jsou i osobnosti a tam je i popularita. Vše spolu souvisí, vše je ve vzájemném souladu.
Jeden z nejslavnějších fotbalistů světa, samotný Pelé, věnoval Michaelovi ještě před startem posledního závodu pohár za přínos světovému sportu, stáj Ferrari mu věnovala poslední závodní vůz z GP Brazílie, Schumacherova tisková mluvčí Sabine Kehm vydala jeho autobiografii, neznámý producent nabízí Michaelovi roli v jeho vlastním filmu o uplynulé kariéře…
A aby toho nebylo málo, vždy originální a všudypřítomný šejk Mohammed bin Rashid Al Maktoum věnoval famóznímu Michaelovi jeden z ostrovů komplexu projektu Dubai World. Projekt obsahuje přes třista ostrovů, ten věnovaný Schumacherovi se pohybuje cenově kolem 4,5 miliónu Euro, má rozlohu deseti hektarů a je přístupný pouze helikoptérou nebo lodí. Až bude kolem roku 2008 souostroví u pobřeží Dubaje hotové, při pohledu z výšky bude připomínat mapu světa. Tento projekt šejka Mo’ přijde Dubaj celkem na 1,8 miliardy Euro a předpokládá se, že přitáhne pozornost největších celebrit a osobností světa.