Zakladatel a ředitel Natuzzi Group Pasquale Natuzzi dostal nápad vyrábět ručně kvalitní pohovky už v roce 1959. Tehdy mu bylo teprve 19 let a spolu se třemi pomocníky si založil řemeslnickou dílnu a tvrdě začal svůj sen realizovat. Jeho sedačky a křesla se brzy staly oblíbeným artiklem v Itálii a zakázek i zaměstanců přibývalo. Ani po tragédii, kdy mu shořela továrna, se Natuzzi svého cíle nevzdal. A udělal dobře.
Dnes ve svých továrnách, obchodech a galeriích ve 123 zemích světa zaměstnává více než 6000 lidí a stal se světovou jedničkou ve výrobě kožených pohovek. U nás na trhu už je deset let a kvalitu jeho práce obdivují nejen v Praze, ale i Brně, Pardubicích nebo Liberci.
Ve světě konkurenčních nábytkářských gigantů musí všichni v Natuzzi pracovat velmi tvrdě a pečlivě, aby si svou pozici udrželi. Každý rok vytvoří téměř 6000 návrhů a v návrhářském centru je poté vybráno pouze 120 ke konečné fázi – k ruční výrobě prototypu. Suroviny k výrobě se vždy nakupují v místech původu, aby byla zajištěna jejich originalita. Pracovníci kvality potom sledují všechny fáze zpracování od výroby rámu až po přípravu kůže a čalounění, aby nejlepší kvalita za bezkonkurenční cenu odpovídala slovům nabídky. A o tom, že se klade pozornost každičkému detailu, se může zákazník přesvědčit sám. Natuzzi nabízí na své sedací soupravy záruční dobu deset let a ručí za zachování puncu italského zpracování – tedy elegantního Made in Italy stylu s vysokou kvalitou.
Aktuální nabídka kolekcí je vytvořená na základě životního stylu. Harmonická „Casual Spirit“ svými teplými barvami a materiály láká k dotykům a asymetrické vazby dokáží vytvořit krásu v jednoduchosti a tvarech. Zmiňme například pohovku Lotus v meruňkově zbarvené kůži, u které se Natuzzi zaměřil na detail područek s obemknutými polštáři. K cenově nejdostupnějším artiklům z této řady patří trojsed Tahira v látkovém provedení. Jeho cena se pohybuje okolo 45 tisíc Kč a ocení jej zákazníci milující jemnost a nenápadnost.
Inspirující a motivující obrazy a plakáty od Dreamlife…
Odvážná přímočarost architektonickýh linií. To je kolekce „Urban Feel“ a je jako stvořená pro neobvyklé lidi, kteří rádi vynikají. Vyznačuje se rozličnými tvary a výraznými barvami v matném i lesklém provedení. Vyniká zde rohová sedačka Julia v bílé kůži, která může zaručit velké pohodlí v elegantním stylu. Také trojsed Osaka v červené kůži s prošívaným polstrováním je propracován do každičkého detailu. Jeho cena v koženém provedení se pohybuje od 93.577 Kč a potvrzuje pravidlo nejoptimálnějšího využití materiálu k dosažení nejlepších výsledků a úměrné ceny, kterým se Natuzzi při výrobě řídí.
A konečně kolekce nazvaná „Vintage Mood“ pro milovníky starobylých, původních kusů nábytku. Natuzzi znovuobjevil drsné povrchy a surové materiály, které se můžou zdát nadčasové, ale vybízí ke vzpomínkám světa, který ztělesňuje kulturní hodnotu. Kůže schválně vypadá omšele a zvrásněle, ale životnost a kvalita Natuzziho výtvorů zůstala zachována. Klubové křeslo Aris v koňakové barvě a temně černé semišové křeslo Samuel na dřevěných nožičkách stojí za povšimnutí.
Polohovací křesla, kterými se firma také zabývá, významně doplňují letošní jarní nabídku. Jejich ceny se pohybují okolo 30 tisíc Kč a jsou speciálně vyvinutá pro ty nejnáročnější zákazníky.
Denně mění Natuzzi domovy čtyřem tisícům lidí na světě. K sedacím soupravám vytváří další doplňky, takže dokáže kompletně změnit styl vašeho bydlení. Styl, který se vám bude nejen líbit, ale který vás bude rozmazlovat. Jaký je ten váš, to už ale nechává jenom na vás.
zakoupil jsem si pohovku, která nám slouží přes 3 roky a jsem velice spokojen. Ačkoli jsme 5 členná rodina i s pejskem, máme dobrou zkušenost. Koupili jsme si pohovku v kůži a báli jsme se údržby, ale i světle béžová kůže jde velice dobře udržovat. Jinak jsem byl i velice spokojen i s personálem prodejny, který je profesionální a dokáže svědomitě poradit. Na prodejně jsou děvčata, co mají vytříbený vkus.
Na vánoce 2009 jsem koupila manželovi polohovací křeslo za 24 tis. kč, byl s ním velmi spokojený až do února 2011, kdy se mu pokazilo vysouvání nohou. Navštívila jsem prodejnu IBC, kdy mi řelkli, že už nemůžu nárokovat reklamaci, požádala jsem o kontakt na někoho, kdo by křeslo opravil. Dostala jsem kontakt na p. Sedláčka, kterému jsem volala cca 20x a křeslo dusud není opraveno, s tím, že pan Sedláček nemá lanko. Jsem rozhořčená, protože na prodejně mi nikdo není schopen pomoci a křeslo je nefunkční. Domnívala jsem se, že vaše značka poskytuje plnohotný servis i na zboří po záruce. Zatím jsme koupili jiné křeslo sice méně kvalitní, ale funkční.