Není zlato, co se třpytí
To na začátku týdne poznali pánové obchodníci nejen z pražské burzy. Pokles dlouhodobě nadhodnocených akcií pokazil den nejednomu investorovi. Řetězová reakce začala v Asii a velice rychle přišla i do Evropy a Ameriky. To co mnoho investorů od počatku roku vydělalo, o to během jednoho dne přišli. Burza v Praze se propadla během dne o nevídaných 4,1 procenta. Rozumní včas prodali, nenasytní zplakali nad výdělkem. Oči se teď upínají k Číně, a ti co se ze západního propadu už probrali musí záhy přijít na skutečnost, že akcie podniků komunistického režimu jsou daleko daleko nadhodnocenější a brzy přijde taktéž pořádný pád.
Walt Disney za podpory Four Seasons vstupuje do hotelnictví
Disney se pouští do byznysu luxusního hotelnictví a pro tento účel spřáhl síly s jedním z nejvýznamnějších hráčů na světě, sítí nejluxusnějších hotelů Four Seasons. Zatím příslušné oddělení Walt Disney World oznámilo první dvě projektové vlaštovky, obě se vztahují na Floridu a první komplex vyroste na ploše 1350 akrů. Bude obsahovat nejen samotný hotel, ale i konferenční sály, rozsáhlé restaurační a obchodní zařízení a také golfové hřiště o osmnácti jamkách. Otevření hotelu se předpokládá na rok 2010 a všichni jsou plni očekávání, jak jen to toto nesourodé duo zvládne.
Výjimečný ročník 1995 se promítl do šampaňského Louis XV Brut
Sběr vína v roce 1995 byl jedním z neúspěšnějších za poslední dobu a zejména v oblasti šumivých vín na něj odborníci nedají dopustit. Tento týden byla celosvětově představena další kupáž skvělého letopočtu, Cuvée Louis XV z oblasti Champagne de Venoge, a oficiálně bude představena 13. března v Tokiu. A to i přestože se zasvěceným odborníkům již od prosince úspěšně prodává. Název šampaňského oslavuje jméno francouzského krále Ludvíka XV, který udělil slavné oblasti Champagne dekret k distribuci vína v lahvích namísto nepraktických barelů, které snižovaly kvalitu vín. Na přebalu korku naleznete repliku zlaté mince Louis d’Or z roku 1728 a neobyčejná láhev, ve které se víno prodává, vám zůstane jako vzpomínka ještě na velmi dlouho. V balení je totiž i skleněný uzávěr, určený pro pozdější využití lahve jako doplňku při stolování. K majitelům cenného obsahu i výjimečné lahve se můžete připojit zde, jedna lahev vás přijde na £70.00, v přepočtu orientačně na 3000 Kč.
Versace se pustí i do vrtulníků
S vyšperkováním Lamborghini jsou u slavné značky Versace hotovi, stejně jako s návrhy interiérů soukromých Boeingů. Takže nyní přišly na řadu helikoptéry. Versace se dohodnul na spolupráci se spřátelenou italskou firmou Agusta Westland a pohraje si s pohodlím interiérů jejich komerčních vrtulníků. Dá se očekávat, že celé interiéry budou pojaty opět v duchu řeckého stylu, tak dobře známého právě u této značky, a také, že se bude opět jednat o kombinaci černé a bílé kůže. Samozřejmě ale bude záležet jen na zákazníkovi, co si bude v interiéru přát, řešení na klíč taktéž patří do nabídky. Na konci článku si můžete stáhnout pozadí na plochu s Versaceho Lamborghini.
Úspěšný a příjemný nový týden
Vám za tým Dreamlife.cz přeje
Tomáš Novotný