Fascinace týdne: Diamantové šaty za 30 milionů dolarů!

0
160
Abdullah tak přichází s dalším důkazem, že svět luxusu a zákazníci tohoto trhu nejsou světovou ekonomickou situací natolik zasaženi a že tato specifická skupina má stále velkou kupní sílu. A to i přesto, že jsme nedávno informovali o výrazném úbytku světových miliardářů. Ředitel přehlídky STYLO okomentoval pochybnosti velmi jednoduše: „Toto je umění, a na světě stále existuje množství dostatečně bohatých lidí, kteří mohou mít zájem o koupi.“
Na šatech bude vysázeno 750 shodných diamantů a jako zlatý hřeb 70karátový diamant s číslem 751, jenž bude umístěn uprostřed. Abdullah musí šaty dokončit včas pro rychle se blížící přehlídku STYLO, ale zejména s diamanty se mohly objevit potíže, jelikož příprava takového množství diamantů obvykle trvá šest až sedm měsíců. Nicméně mezinárodní dodavatelská firma Mouawad by vše měla zvládnout díky svým zkušenostem a rozsáhlé síti. „Je to opravdu bezpečnostní noční můra, ale rozhodně toto dílo za všechny tyto rizika stojí. Není to vyhození stamilionů do odpadu, je to investice pro opravdu super-bohaté,“ dodal ředitel společnosti Mouawad.
Když před dvěma lety Victoria’s Secret představila svou diamantovou podprsenku, která ozdobila hruď Karolíny Kurkové, byla posázena 2000 kusy diamantů. Zpracování takového množství diamantů tehdy zabralo neuvěřitelných 846 dní a cena přesáhla 130 milionů korun dle tehdejšího kurzu. Nicméně společnost Mouawad má také podobné zkušenosti, jelikož zpracovávali a sázeli diamanty hned do tří podprsenek, které byly klasifikovány jako jedny z nejdražších na světě a o nichž jsme psali již v článku Po čem ženy touží.
Tradiční rodinné klenotnictví Mouawad je také známé svou úzkou spoluprací s Heidi Klum. Společnost byla založena již v roce 1890, kdy se Libanonec David Mouawad vrátil ze svých cest po Spojených státech a Mexika. Za oceánem se totiž učil řemeslu a sbíral cenné zkušenosti a poznatky. V tradici pokračovaly i další generace rodiny Mouawad, syn Fayez rozšířil podnikání do Saudské Arábie a jeho syn poté pokračoval v dalším rozšiřování jména a podnikání po celém světě. Poslední generace v současné době významně rozšiřuje oblast působnosti rodinné značky, tři poslední synové získali kvalitní vzdělání v rozdílných oborech a pracují nyní po celém světě, kde přinášejí inovace a spojují tradiční podnikání v klenotnictví s dalšími obory z oblasti luxusu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here