Na začátku byla vize nizozemského obchodníka vytvořit ultimátní a luxusní cestovní zavazadla, která budou hodna drahých limuzín svých milionářských majitelů. Vize vytvořit zavazadlo s odvážnou cenovkou v přepočtu více než 650 000 Kč. A tak stejná země, která nám dala Vandenbrink a Spyker, zrodila značku Henk, nesoucí jméno svého zakladatele.
V začátcích realizace své vize se Henk obrátil na dvě místa, která technologiemi daleko předběhla okolní svět, Formule 1 a astronautika. Inspirován používanými materiály a metodami zpracování, otevřel řemeslnou dílnu, v jejíchž útrobách dal vzniknout prvním konceptům. Zavazadlo mělo naplnit jasnou představu – vysoká pevnost, velmi nízká hmotnost, funkčnost a oko oblažující design. A každého z těchto požadavků bylo dosaženo k dokonalosti.
Kufr Henk je složen z téměř 500 součástek, které jsou ručně sestaveny. Základem je spékaný sandwichový kompozit z uhlíkového vlákna, který tvoří skořepinu zavazadla podobně jako je tomu u Koenigseggu CCR. Kompozit je poté osazen stěnami a víky ze stejného materiálu. Konzole polyuretanových kol je z titanu a bezpečnostní mechanismus z nerez oceli. Povrch bezpečnostních schránek je buď ze švýcarského stříbra nebo velmi vzácného ebenu, který pro výrobu svých mistrovských houslí používá samotný Stradivari. V interiéru jsou naopak místo kosmických směsí použity ty nejjemnější a nejluxusnější materiály. Vnitřní stěny jsou potaženy koňskou žíní v kombinaci s nejlepším italským dřevem či kůží.
Vyčerpávající výčet použitých materiálů ovšem nezprostředkuje představu o důmyslnosti zavazadel Henk. Pro snadnou přepravu jsou v užších stěnách zasazena automaticky výsuvná kola o průměru 16 cm, která zajišťují takřka bezhlučnou a velmi pohodlnou manipulaci. Teleskopická rukojeť je vyrobena z hliníku letecké kvality a ergonomicky padne k postavení kol tak dobře, že v případě tlačení nebo tažení zavazadla se díky systému centrálního těžiště namáháte s hmotností pouhých 25 gramů. Rukojeť lze použít i jako páže k odkládání obleku a na zavazadlo Henk je možno se i pohodlně usadit, aniž byste jej jakkoli poškodili. Součástí systému je i bezpečnostní kabel proti zlodějům, který je vyroben z tekutého krystalového polymeru, jenž nelze přeříznout. Nutno dodat, že pokud se na svých cestách vystavujete eskapádám hodných Jamese Bonda, je kufr Henk zcela vodovzdorný i při úplném ponoření..
Boční víka jsou sama o sobě promyšleným mechanismem. Pokud je Henk ve svislé poloze, je možné je otevřít pouze do úhlu 30°. Je tak zajištěno bezpečné uložení obsahu i když potřebujete narychlo něco z kufru vytáhnout. Naopak pokud zavazadlo položíte, víka lze pohodlně odklopit do úhlu 110°. Vnitřní přepážku z parašutistické látky lze zafixovat v pěti různých polohách a nebo ji zcela odstranit.
Každý cestovatel první třídou jistě přivítá i fakt, že velikost kufru přesně padne do limitních hodnot zavazadla, které můžete s sebou vzít na palubu letadla. Veškeré součástky jsou schváleny a použity tak, aby nebyly leteckými společnostmi považovány za hrozbu. Teď už by nás jen zajímalo, zda je za těch 650 000 Kč i neprůstřelný.