Něžně vplout a uvelebit se v čerstvě připravené kožené sedačce nového Mercedesu CLS, uvolnit se a nechat sebou prostoupit čichovým buňkám lahodící aroma nového luxusního kousku. Mnohým mužům jistě přeběhne mráz po zádech a celém těle. Bude taková i nová vůně?
Odpověď zní „ne“. Bohužel nebudete vonět tak jako jakýkoliv nový luxusní povoz s trojcípou hvězdou ve znaku. Budete-li však mít trochu štěstí, u žen ve vašem okolí vám však naskáčou mnohé body na stupnici atraktivity. A přesně v ten moment vám proletí hlavou: „Naštěstí nevoním jako funglové CLSko! Nejdřív to vypadalo jako nevýhoda…“
Mercedes se spojil s INCC Group, konkrétně se špičkovým parfemistou Olivierem Crespem. Ten vdechl tomuto voňavému doplňku směs pepře, muškátového oříšku a fialové a galbaníkové pryskyřice. Necháte-li vůni rozležet, bude přetrvávat a doznívat v americkém cedrovém dřevě, vetyveru a pačuli. Parfém bude distribuován v méně nápadném oválném flakonu. Na konkrétní zkušenost s touto vyzývavou směsicí a dalších výrobků z edice si ale počkáme do prvního kvartálu roku 2012.
Od dnešního dne tedy spojení Mercedes-Benz a vůně nemusí nutně znamenat pouze vonný extrakt ze směsi gumy a hladkého asfaltu, nýbrž i velice vytříbenou společenskou záležitost, která o vás řekne světu mnohé. A to i tam, kam váš Mercedes nemůže s vámi.