Firma Prada byla založena v Miláně již v roce 1913, ovšem vysoké postavení si začala budovat až po roce 1978. Na vrchol ji dostaly návrhy Miucci Prada (vnučky zakladatele), která firmu dostala z téměř jistého krachu. Vše odstartovala černá nylonová taška a jednoduchý batoh, který začaly houfně nosit topmodelky. Krůčky na výslunní módy byly rychlejší a rychlejší. Navzdory silné konkurenci značek Gucci a Hermés se drala mezi elitu módních velikánů, kde si udržela svou pozici dodnes. Mít kabelku Prada znamená být nejen stylová, ale především mít určité společenské postavení. Navíc kabelka doplněná o jedinečné boty Prada – jak jinak než na velmi vysokém podpatku – a k naprosté dokonalosti také o peněženku ze stejné kolekce, jako je kabelka, je symbolem jedinečného vkusu.
Dokonalá harmonizace vašeho outfitu vypovídá hodně o celé vaší osobnosti. Oblečení a doplňky Prada jsou vytvářeny ve vzájemné symbióze a jsou vypracované do posledních detailů. Každá kolekce přináší poselství z módního světa. Aktuální trendy jsou podtrženy osobitou tváří značky Prada. Věřte, že nejen „ďábel“, ale každá, kdo něco znamená, nosí Pradu.
Abychom se cítili luxusně i na cestách po světě, připravila Prada kolekci zavazadel. Jedná se zejména o kufry ve výrazných barvách, jako je hořčicová nebo modrá. Proč cestovat obyčejně, když můžeme cestovat v Prada stylu! Světoznámá značka zaměřená na výrobu kabelek a obuvi představuje moderní zavazadla menších i větších rozměrů. Příznivce cestování a luxusu potěší barevné variace a originalita jednotlivých kusů. Samozřejmě nechybí příruční zavazadla a větší kabely té největší kvality s ohledem na praktičnost využití. Luxus značky Prada na vás čeká nově i v Praze a výběr není o nic menší než v jiných státech.
Pařížská ulice byla jasným kandidátem na umístění butiku. V prestižnosti této ulice se odráží prestiž značky. Jen tak ledajaký obchod by tu neobstál v silné konkurenci těch nejlepších světových značek. Prada ukázala tedy nejen volbou dvoupodlažního obchodu, ale také výběrem místa, že nemá pochybností o své suverenitě a úspěšnosti i v takto malé zemi. Tím expanze do Evropy nekončí. Prada plánuje v následujících třech letech otevřít butiky v dalších menších zemích. Praha je jen prvním krůčkem k velké expanzi. Odvaha tohoto počinu je v době ekonomické krize pozoruhodná. Ovšem jedná se jen o další důkaz úspěšnosti této značky. Dalším z bodů prestiže je také fakt, že společnost řídí stále Miuciia Prada s manželem. Starají se o návrhy, reklamní kampaně, strategie… To podtrhuje dokonalou image značky a její zákazníci to dobře vědí. S každým artiklem zakoupeným v buticích Prada si kupují kvalitu, luxus a především jedinečnost. Jedná se nejen o jedinečnost vybraného kusu oblečení nebo doplňku, ale o celkovou jedinečnost značky, jejího ducha a myšlenky.
Dopřejte si nadstandardní vybavení šatníku. Život v Prada stylu začíná žít svým nadstandardním životem konečně také v Praze!