Lety dostaly slavná čísla BA001 a BA002, které proslavil legendární Concord, a obsluhovat ho dvakrát denně budou dva identické Airbusy s pouhými 32 komfortními místy na palubě. Všechna sedadla se dají rozložit do vodorovného lůžka a zaručují tak maximální komfort během dlouhého cestování. Samozřejmě i posádka letadla je připravena poskytnout všem pasažérům nejlepší služby. Individuální přístup ke každému cestujícímu vám mimo jiné může umožnit i unikátní „snídani s sebou“ po příletu do Londýna – pro případ, že chcete celou dobu letu využít ke spánku.
Jedno místo v premiérovém letu měl samozřejmě rezervované i generální ředitel společnosti British Airways, Willie Walsch, který při této příležitosti prohlásil: „Věříme, že tento let může být výnosný už v prvním roce jeho fungování“. Jeho optimismus umocňují především oblíbené (hlavně mezi finančníky a celebritami) dřívější lety mezi Londýnem a New Yorkem business třídou od konkurenčních společností, jako jsou Silver Jet nebo Eos, které však byly fatálně zasaženy ekonomickou krizí.
Starty z letiště London City Airport, jenž sídlí nedaleko finančního centra Canary Wharf a londýnské čtvrti The City, napovídají i cílovou skupinu klientů, které zřejmě budou tvořit především bankéři a další finanční odborníci. Na palubě budou mít dispozici nejmodernější komunikační technologii umožňující přístup na internet, včetně přijímání a odesílání emailů, z mobilních telefonů i laptopů.
Podle British Airways ceny za zpáteční letenku budou startovat na 1901 librách, ale částka za flexibilnější letenky může vyšplhat až k čtyřem tisícům liber. Mnoho odborníků spekuluje o tom, zda je nynější období vhodné k zahájení luxusního letu za tisíce liber, nicméně British Airways věří, že se najde mnoho klientů, kteří si raději připlatí, aby se vyhnuli davům na letišti Heathrow a mohli odletět přímo z londýnského centra.
Letiště London City Airport zatím většinou obsluhovalo pouze vnitrostátní a evropské lety. Vzhledem k tomu, že startovací dráha letiště není dostatečně dlouhá, aby z ní mohl vzlétnout Airbus A318 s plnou nádrží, lety BA001 s BA002 jsou nuceny zastavit se na mezipřistání v irském Shannonu, kde proběhné doplnění paliva. Kompenzací za 45minutové zpoždění je absolvování americké imigrační kontroly již v Irsku, což pasažérům ušetří čas na letišti JFK v New Yorku. Zpáteční lety však už budou přímé.