Oliver Peoples: Podzimní kolekce brýlí Sir Series

Brýle jsou velmi citlivou záležitostí každého, kdo musí kvůli dioptrické vadě brýle nosit. Ne každý to ovšem vnímá jako vadu, brýle jsou stylovým doplňkem, ke kterému lze získat pevný vztah. A přesně to je recept na úspěch renomované společnosti Oliver Peoples.

Sir 1

K jednomu z nejznámějších výrobců brýlí patří společnost Olivers People, která představuje svou kolekci brýlí ve stylu vintage. Každý módní designer velmi dobře ví, že móda se ubírá v cyklických vlnách. A právě proto byla nová série “Sir Series“ představena v podobě, navazující na modely z 80. a 90. let minulého století.

>> Zasoutěžte si s námi o ceny v hodnotě 20 tisíc korun

Tehdejší kolekce obsahovala modely Sir O’Malley, Sir Finley a Sir Kent. Jedná se čistě o pánské brýle, které si zachovaly vzor želvího krunýře. Na mnohé poměry se může jednat skoro až o výstřední módu, ale opak je pravdou. Želví textura byla velmi populární a její barvy se skvěle hodí právě pro podzimní období.

Brýle Oliver Peoples jsou populární především díky své dlouholeté tradici a kvalitní ruční výrobě. Oficiální stránky výrobce zahrnují kompletní výčet modelů, mezi kterými lze nalézt nejen brýle s retro vzhledem, ale také moderní brýle.

Sir 2

Samotná společnost byla založena v roce 1986 Kenem Schwartzem a Larry Leighem. Dodnes se jedná o světovou jedničku, kterou lze pravidelně najít v nejprestižnějších magazínech o módě, jako jsou Elle či Vogue, i na očích slavných.

Pokládá se za neslušné u luxusních brýlí ukazovat ceny – kdo o ně má skutečný zájem, ten si brýle pořídí. K luxusním brýlím lze získat skvělý vztah mnohem lépe než k běžným brýlím z pouliční optiky. Odhalte tajemství brýlí Oliver Peoples na vlastní oči i vy.

 

Tags: , , , , , ,

O autorovi: Magazín Dreamlife

 

 

Další články v kategorii Móda & Doplňky

 

Buď první a přidej komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 

 

 
 

Přihlašte se k newsletteru


poskytuje MailChimp!
 
 
 

Už také na Instagramu!

 
 

Doporučujeme