Mikrostránky: Podpořte svůj online byznys rychle a jednoduše!

0
1820

Mikrostránky jsou známy jako poslední výstřelek módy ve světě psaní a online marketingu. Tento mikro blog či prezentace skoupá na slovo, vám dokáže vydělat peníze snadněji, než byste čekali. Pokud hledáte levného parťáka na podporu vašeho e-shopu či výdělečného blogu, zkuste vsadit na tohoto mikro hráče a my vám rádi přiblížíme, jak na to.online mikrostránky

Jak mikrostránky vydělávají peníze?

Mikrostránky jsou malé webové prezentace, které jsou součástí větší hostitelské webové stránky. Tajemství spočívá v obsahu, který se obvykle soustředí pouze na jedno určité téma, podporuje konkrétní produkt, službu či oblast zájmu.

Základní pravidlo. Čím více návštěvníků přijde na vaše stránky, tím více peněz vyděláte. Díky konkrétnímu tématu a jednoduchému designu dokáží tyto stránky přilákat další zákazníky či čtenáře. Jelikož se jedná o jednoduchou prezentaci, dají se  snadněji optimalizovat pro vyhledávače (SEO marketing, klíčová slova, čtivý poutavý obsah).

Zákazník na první pohled ani nemusí poznat, že se jedná o mikrostránku. Jako vlastník internetového obchodu či webu, který reprezentuje vaše podnikání, jistě na svých stránkách prezentujete celou svoji činnost. Neobejdete se bez popisů produktů, informací o servisu, kontaktů atd. Mikrostránky se bez těchto „provozních“ textů rádi obejdou. Jediný jejich úkol je informovat a nalákat zákazníka. A jde jim to opravdu skvěle.

Co nesmí na vaší mikrostránce chybět

Pokud jste úplný začátečník a tvorbě webu opravdu nerozumíte, nechte si mikrostránky vytvořit odborníkem. Nebude vás to stát mnoho (na trhu se pohybuje mnoho šikovných freelancerů, pro které je vytvoření mikrostránek opravdu hračka a pracují za rozumnou cenu), a získáte kvalitní podpůrný marketingový nástroj.

Na výdělečné mikrostránce by určitě nemělo chybět:

  • Dostatek kvalitních informací o produktu (které opravdu informují a zákazníka utvrdí v jeho zájmu, nikoli odradí)
  • Odkazy na jiné oborové zdroje informací (získáte důvěryhodnost)
  • Jasné směřování návštěvníka k vaší cílové stránce (e-shop apod.)
  • Formulář pro zaslání dotazu (či seznam nejčastějších dotazů a odpovědí)
  • V neposlední řadě kvalitní doména založená na SEO principech

Optimalizujte a propagujte!

Mikrostránky lze stylizovat také do pozice reklamní kampaně, podpory vašeho core produktu (hlavního, klíčového produktu, tahouna vašich zisků). Díky úzké profilaci jsou mikrostránky o krok napřed. Jejich velký přínos je v jedinečném obsahu, proto je velice důležité investovat peníze i čas právě do efektivní textace. Zákazník pak získá dostatek informací o produktu, který hledá. Následně stačí umístit odkaz na váš e-shop (nebo jiné stránky), a výdělek je zaručen.

Nespornou výhodou mikrostránek je vysoké hodnocení vyhledávačů, kteří velice rádi zobrazují weby zaměřené na jednu problematiku (obor). Díky tomu mají mikrostránky mnohem vyšší šanci porazit konkurenci a získat si přední pozice v zobrazovaných výsledcích.

Vyzbrojte své mikrostránky SEO optimalizací. Aby byly mikrostránky opravdu efektivní, potřebují mít vlastní doménu s klíčovým slovem konkrétního produktu. Není však potřeba hned kupovat doménu 2. Řádu. Umístěte ji bez obav na nějakou bezplatnou subdoménu, která poslouží stejně dobře, jako zpoplatněná služba. Vysoká specializace mikrostránky zvyšuje její důvěryhodnost, proto si můžete dovolit také více klíčových slov a SEO prvků.  Nebojte se věnovat čas do analýzy klíčových slov, díky které vytvoříte text bohatý na hledaná slova, který nejen láká, ale hlavně prodává.

V neposlední řadě je zde potřeba dobré propagace. I mikrostránky si zaslouží trochu toho marketingu. Nebojte se oslovit spřátelené weby, vyměňujte odkazy s jinými (ale kvalitními!) mikrostránkami, blogy či nekonkurenčními e-shopy. Oslovte weby s doplňky k vašemu produktu, tvořte facebookové fanouškovské skupiny, vkládejte zajímavé fotografie i videa…Zkrátka a dobře, buďte vidět!

ⓒ Gabriela Otteová

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here