Alfa Nero: Na palubě obra – díl II.

0
1529




Apartmán majitele je umístěn na nejvyšší palubě a je navržen k plnému zachování soukromí. Součástí přilehlé terasy s podmanivým výhledem je technologicky brilantní vířivka. Stropy obývací místnosti a soukromé jídelny jsou obloženy mozaikou z tropických dřevin v kontrastu tmavého a bílého laku. Tato úprava vizuálně rozšiřuje prostor a dává mu ráz nejvyšší třídy. Vstupy do hlavního apartmánu jsou dva, jeden přes pracovnu a druhý velkou šatnou. Plazmová obrazovka s vysokým rozlišením a o úhlopříčce 127cm je společně s pokročilým zvukovým systémem samozřejmostí.

Dříve či později stanete před otázkou, kam ubytovat hosty unavené z párty, která se pořádá v zadní části hlavní paluby. Bazén se proměnil v taneční parket, měkké nasvícení pár hodin po půlnoci začíná uspávat a hudba již hraje pomalé skladby na dobrou noc. V tomto okamžiku je nejvyšší čas plně využít lůžkové kapacity Alfy Nero. Na hlavní a nižší palubě se nachází šest bohatých a fantastických apartmánů z nichž dva nesou přívlastek VIP. Alberto Pinto použil pro každý z nich jiné kombinace barev a materiálů a vtisknul jim unikátní vůni a vizuální příchuť. Námořní motivy se odrazil v mnoha detailech jako svícny v podobě korálů nebo na výšivkách ložního prádla a prostírání. Koupelny apartmánů jsou obloženy mřížovaným motivem z javoru a břízy. Na podlahové mozaiky jsou použity černá břidlice a mramor.

Budete ovšem překvapeni, co vše kromě výše jmenovaného na Alfě Nero naleznete. Prostorná kuchyně je speciálně navržena tak, aby si ji kterýkoli přizvaný šéfkuchař celebrit mohl rychle upravit k obrazu svému a byly naplněny jeho nejpřísnější požadavky. Na nižší palubě naleznete posilovnu, lázeňský salón a dokonce i malé divadlo. V podpalubí pak kajuty pro až 28 členů posádky, včetně důstojnického klubu a kanceláří. V bocích Alfy Nero na zádi se nalézá prostorný minidok, v němž jsou ukryta tři samostatná plavidla. První je člun Yachtwerft Meyer pro osm osob s maximální rychlostí 64 km/h, dále osmimetrový motorový raft Novurania a šestimetrová rychlostní loď Ski Nautique.

Ale nenechte se rozptýlit. Alfa Nero je skutečně lodí způsobilou k plavbě. Kapitánský můstek se pyšní nejmodernějším navigačním vybavením včetně integrovaného radaru, satelitní komunikace Inmarsat a přímého spojení na aktualizované zpravodajství o počasí. Zatmavená okna můstku nabízí výhled 225° vpřed a čistý průzor na záď. O soustavnou bezpečnost lodi se stará osmnáct kamer propojených s CCTV monitorovacím systémem. Dohlíží nejen na palubu, ale i na strojovnu a podpalubí. Na kapitánském můstku je také umístěn SeaTel zábavní systém, jenž rozšiřuje po celé lodi před vybranou hudbu a případně i filmy na DVD z datové knihovny o více než 1000 titulech.

Strojovna zahrnuje dva vznětové motory MTU 16V 595 TE70, každý s výkonem 4680 koní, které přenáší sílu na masivní pětilisté vrtule. Alfu Nero dokáže tento orchestr rozhýbat až na maximální rychlost 39 km/h. Dalším obyvatelem strojovny je mohutný stabilizační systém od BrownBrothers a Rolls-Royce, který udržuje plavidlo v rovnováze při nepříznivých povětrnostních podmínkách. Tři generátory o součtovém výstupu 1000 kilowat slouží jako pohon vodovodního systému a klimatizace. Lodní rezervoár pojme 294 tisíc litrů vody, což odpovídá spotřebě při plavbě dlouhé 6000 km při cestovní rychlosti.

Alfa Nero má jednoduchou elegantní linii a na svoji velikost relativně malý výtlak. Vodní aerodynamika se zapsala mezi nejefektivnější ze všech a dosahuje vynikajícího skóre. Postavení jachty trvalo v loděnicích Oceanco čtrnáct měsíců. Za tři roky své malé produkce získala Alfa Nero šest významných ocenění, což bylo pro jediný model lodi dosud nemyslitelné. Je to jachta, který nepochybně uspokojí každého evropského panovníka a kdo ví, možná i římského císaře. Jediné co k jejímu získání potřebují je 2,2 miliardy korun.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here